Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Акімова, О. В. | uk_UA |
dc.contributor.author | Остраус, Ю. М. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2025-03-18T10:43:04Z | |
dc.date.available | 2025-03-18T10:43:04Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Акімова О. В. Структурно-функціональна модель формування професійно-комунікативної культури майбутніх сімейних лікарів / О. В. Акімова, Ю. М. Остраус // Інноваційна педагогіка. – 2020. – Вип. 21, Т. 1. – С. 137–142. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7885 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті підкреслено актуальність проблеми формування професійно-комунікативної культури майбутніх сімейних лікарів у процесі їх підготовки у вищих медичних навчальних закладах. Обґрунтовано структурно-функціональну модель формування професійно-комунікативної культури майбутніх сімейних лікарів, структурні компоненти якої відображають мету і завдання цього процесу; методологічні підходи, загально-дидактичні та специфічні принципи, дидактичні теорії, що лежать в його основі; компоненти змісту професійної освіти та комплекс педагогічних умов, що забезпечують формування професійно-комунікативної культури майбутніх сімейних лікарів; методи реалізації педагогічних умов; критерії та рівні сформованості професійно-комунікативної культури майбутніх сімейних лікарів; остаточний результат змодельованого процесу. Методологічним підґрунтям слугували теорії проблемного та контекстного навчання, низка підходів (системний, культурологічний, аксіологічний, особистісно орієнтований, гуманістичний, діяльнісний, комунікативний) і принципів (науковості, систематичності й послідовності, зв’язку теорії з практикою, свідомості й активності, культуровідповідності, гуманізації та гуманітаризації, індивідуалізації, діалогізації, комунікативності, професійної спрямованості навчання). | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | Інноваційна педагогіка | uk_UA |
dc.subject | майбутні сімейні лікарі | uk_UA |
dc.subject | професійна комунікація | uk_UA |
dc.subject | професійно-комунікативна культура | uk_UA |
dc.subject | структурно-функціональна модель | uk_UA |
dc.subject | педагогічні умови формування професійно-комунікативної культури | uk_UA |
dc.title | Структурно-функціональна модель формування професійно-комунікативної культури майбутніх сімейних лікарів | uk_UA |
dc.type | Article | en |