Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дудікова, Л. В. uk_UA
dc.contributor.author Марлова, А. С. uk_UA
dc.date.accessioned 2025-03-18T10:27:13Z
dc.date.available 2025-03-18T10:27:13Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Дудікова Л. В. Інтернаціоналізація вищої освіти: особливості розвитку / Л. В. Дудікова, А. С. Марлова // Молодь і ринок. – 2019. – № 12 (179). – С. 17–22. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7874 en
dc.description.abstract У статті на основі аналізу зарубіжних джерел уточнено визначення поняття інтернаціоналізації вищої освіти та описано основні етапи її розвитку. Встановлено, що незважаючи на те, що термін “інтернаціоналізація вищої освіти” використовується лише з початку 1980-х років, окремі компоненти цього явища з’явилися понад 500 років тому. Визначено, що розвиток інтернаціоналізації нерозривно пов’язаний із розвитком суспільства, особливо з такими сферами, як політика, економіка, культура і освіта. Протягом останніх 25 років інтернаціоналізація вищої освіти переросла із малозначного феномену у ключовий фактор, який сприяє покращенню якості освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Молодь і ринок uk_UA
dc.subject інтернаціоналізація вищої освіти uk_UA
dc.subject міжнародна освіта uk_UA
dc.subject мобільність uk_UA
dc.subject іноземні студенти uk_UA
dc.subject якість освіти uk_UA
dc.title Інтернаціоналізація вищої освіти: особливості розвитку uk_UA
dc.type Article en


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис

Статистика