dc.contributor.author | Дудікова, Л. В. | uk_UA |
dc.contributor.author | Марлова, А. С. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2025-03-18T10:27:13Z | |
dc.date.available | 2025-03-18T10:27:13Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Дудікова Л. В. Інтернаціоналізація вищої освіти: особливості розвитку / Л. В. Дудікова, А. С. Марлова // Молодь і ринок. – 2019. – № 12 (179). – С. 17–22. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7874 | en |
dc.description.abstract | У статті на основі аналізу зарубіжних джерел уточнено визначення поняття інтернаціоналізації вищої освіти та описано основні етапи її розвитку. Встановлено, що незважаючи на те, що термін “інтернаціоналізація вищої освіти” використовується лише з початку 1980-х років, окремі компоненти цього явища з’явилися понад 500 років тому. Визначено, що розвиток інтернаціоналізації нерозривно пов’язаний із розвитком суспільства, особливо з такими сферами, як політика, економіка, культура і освіта. Протягом останніх 25 років інтернаціоналізація вищої освіти переросла із малозначного феномену у ключовий фактор, який сприяє покращенню якості освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | Молодь і ринок | uk_UA |
dc.subject | інтернаціоналізація вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | міжнародна освіта | uk_UA |
dc.subject | мобільність | uk_UA |
dc.subject | іноземні студенти | uk_UA |
dc.subject | якість освіти | uk_UA |
dc.title | Інтернаціоналізація вищої освіти: особливості розвитку | uk_UA |
dc.type | Article | en |