Короткий опис (реферат):
Спосіб оцінки рівня психоемоційного напруження у школярів підліткового віку під час навчання, що включає визначення показника шкірно-гальванічної реакції у стані спокою і під час навчального процесу, який відрізняється тим, що додатково визначають рівень вільного кортизолу в слині у школярів в стані спокою і під час навчання, і, при значеннях кортизолу 12,9 нмоль/л (ЕХЛА), 28,8 нмоль/л (люмінесцентний імуноаналіз) - вранці і при 17,8 нмоль/л (ЕХЛА), 33,2 нмоль/л (люмінесцентний імуноаналіз) - після 4-х занять, при нормі (ЕХЛА) 1,9-19,1 нмоль/л - вранці, 2,0 - 11,9 нмоль/л - вдень, (люмінесцентний імуноаналіз) 13,8-41,4 нмоль/л - вранці, 0,83 - 8,3 нмоль/л - ввечері, оцінюють високий рівень психоемоційного напруження.