Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ковальова, К. | uk_UA |
dc.contributor.author | Дудікова, Л | uk_UA |
dc.contributor.author | Кондратюк, А. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2025-03-13T13:23:50Z | |
dc.date.available | 2025-03-13T13:23:50Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Ковальова К. Використання ділових ігор на заняттях з іноземної мови / К. Ковальова, Л. Дудікова, А. Кондратюк // Актуальнi питання гуманiтарних наук. – Дрогобич : Гельветика, 2023. – Вип. 61, Т. 2. – С. 202–207. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7545 | en |
dc.description.abstract | У статті розглянуто суть ділової гри як активного способу навчання. Активні методи навчання – це методи, які спонукають студентів до активного мислення та практичної діяльності у процесі ознайомлення з навчальним матеріалом. Дані методи спрямовані на самостійний пошук знань студентами, активізацію їх пізнавальної діяльності, розвиток мислення, формування практичних умінь і навичок Визначено, що в процесі навчання дуже доцільним є використання групових форм роботи, адже саме цей вид діяльності сприяє розвитку спілкування. Причому студенти з вищим рівнем комунікативної підготовки допомагали своїм колегам, радили як уникнути помилок, корегували відповіді, пропонували альтернативні варіанти розвитку подій. Ділова гра створює умови для комплексного використання наявних у студентів знань предмета професійної діяльності, а також сприяє більш повному оволодінню іноземною мовою. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk_UA |
dc.subject | комунікативна компетентність | uk_UA |
dc.subject | ділова гра | uk_UA |
dc.subject | спілкування | uk_UA |
dc.subject | освітня діяльність | uk_UA |
dc.subject | аналіз | uk_UA |
dc.subject | коментування | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.title | Використання ділових ігор на заняттях з іноземної мови | uk_UA |
dc.type | Article | en |