dc.contributor.author |
Ковальова, К. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Дудікова, Л |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Кондратюк, А. |
uk_UA |
dc.date.accessioned |
2025-03-13T13:23:50Z |
|
dc.date.available |
2025-03-13T13:23:50Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Ковальова К. Використання ділових ігор на заняттях з іноземної мови / К. Ковальова, Л. Дудікова, А. Кондратюк // Актуальнi питання гуманiтарних наук. – Дрогобич : Гельветика, 2023. – Вип. 61, Т. 2. – С. 202–207. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7545 |
en |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто суть ділової гри як активного способу навчання. Активні методи навчання – це методи, які спонукають студентів до активного мислення та практичної діяльності у процесі ознайомлення з навчальним матеріалом. Дані методи спрямовані на самостійний пошук знань студентами, активізацію їх пізнавальної діяльності, розвиток мислення, формування практичних умінь і навичок Визначено, що в процесі навчання дуже доцільним є використання групових форм роботи, адже саме цей вид діяльності сприяє розвитку спілкування. Причому студенти з вищим рівнем комунікативної підготовки допомагали своїм колегам, радили як уникнути помилок, корегували відповіді, пропонували альтернативні варіанти розвитку подій. Ділова гра створює умови для комплексного використання наявних у студентів знань предмета професійної діяльності, а також сприяє більш повному оволодінню іноземною мовою. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.publisher |
Видавничий дім «Гельветика» |
uk_UA |
dc.subject |
комунікативна компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
ділова гра |
uk_UA |
dc.subject |
спілкування |
uk_UA |
dc.subject |
освітня діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
аналіз |
uk_UA |
dc.subject |
коментування |
uk_UA |
dc.subject |
студенти |
uk_UA |
dc.title |
Використання ділових ігор на заняттях з іноземної мови |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |