Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Розвиток комунікативних здібностей у студентів-медиків як необхідна умова професійного самовизначення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шевчук, Т. І. uk_UA
dc.date.accessioned 2025-03-11T17:15:58Z
dc.date.available 2025-03-11T17:15:58Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Шевчук Т. І. Розвиток комунікативних здібностей у студентів-медиків як необхідна умова професійного самовизначення / Т. І. Шевчук //Формування резильєнтних компетентностей здобувача освіти в період трансформацій, сучасних викликів та кризових станів суспільства : матеріали всеукр. наук.-педаг. підвищення кваліфікації, 3 лип. – 13 серп. 2023 р. – Одеса : Гельветика, 2023. – С. 169-171. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7338 en
dc.description.abstract Діяльність лікаря має свої особливості: соціальна значимість, активізація інтелектуальних, психологічних і фізичних зусиль з боку лікаря, важливість лікарської помилки, наявність правової відповідальності, контроль діяльності на законодавчому рівні, наявність ризику для здоров'я самого лікаря. Тому важливим є не лише здобуття теоретичних і практичних знань і вмінь, а й формування у майбутніх лікарів комунікативних здібностей, оскільки у своїй діяльності лікар постійно взаємодіє як з пацієнтами, так і з колегами і керівництвом. Окрім того вміння спілкуватися з оточуючими забезпечує ефективне виконання лікарем своїх професійних обов'язків. В процесі роботи було розкрито сутність основних понять наукового дослідження, виокремлено структурні компоненти комунікативної компетентності та визначено організаційно-педагогічні умови її формування. Встановлено, що в структуру комунікативної компетентності входять наступні компоненти: мотиваційно-ціннісний, емоційно-вольовий і перцептивний, оскільки саме вони дозволяють розглядати людину та її здоров'я як основний пріоритет в професійній діяльності лікаря, а також передбачають наявність певних якостей та вмінь спілкуватися з пацієнтом, сприймати і розуміти його психоемоційний і фізичний стан. За результатами опитування виявлено, що у більшої половини респондентів (63,7%) немає ніяких проблем при спілкуванні, решта студентів відмічають труднощі у підтриманні взаємовідносин у колективі, відсутність бажання вести з ким-небудь бесіду, нерішучість першому вступити в діалог і щось запитати або постійні конфлікти з оточуючими. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.subject студенти-медики uk_UA
dc.subject навчальний процес uk_UA
dc.subject комунікація uk_UA
dc.subject професійне самовизначення uk_UA
dc.subject комунікативна компетентність uk_UA
dc.subject мотиваційно-ціннісний компонент uk_UA
dc.subject емоційно-вольовий компонент uk_UA
dc.subject перцептивний компонент uk_UA
dc.title Розвиток комунікативних здібностей у студентів-медиків як необхідна умова професійного самовизначення uk_UA
dc.type Thesis en


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис

Статистика