Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шевчук, Т. І. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2025-03-11T17:15:58Z | |
dc.date.available | 2025-03-11T17:15:58Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Шевчук Т. І. Розвиток комунікативних здібностей у студентів-медиків як необхідна умова професійного самовизначення / Т. І. Шевчук //Формування резильєнтних компетентностей здобувача освіти в період трансформацій, сучасних викликів та кризових станів суспільства : матеріали всеукр. наук.-педаг. підвищення кваліфікації, 3 лип. – 13 серп. 2023 р. – Одеса : Гельветика, 2023. – С. 169-171. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7338 | en |
dc.description.abstract | Діяльність лікаря має свої особливості: соціальна значимість, активізація інтелектуальних, психологічних і фізичних зусиль з боку лікаря, важливість лікарської помилки, наявність правової відповідальності, контроль діяльності на законодавчому рівні, наявність ризику для здоров'я самого лікаря. Тому важливим є не лише здобуття теоретичних і практичних знань і вмінь, а й формування у майбутніх лікарів комунікативних здібностей, оскільки у своїй діяльності лікар постійно взаємодіє як з пацієнтами, так і з колегами і керівництвом. Окрім того вміння спілкуватися з оточуючими забезпечує ефективне виконання лікарем своїх професійних обов'язків. В процесі роботи було розкрито сутність основних понять наукового дослідження, виокремлено структурні компоненти комунікативної компетентності та визначено організаційно-педагогічні умови її формування. Встановлено, що в структуру комунікативної компетентності входять наступні компоненти: мотиваційно-ціннісний, емоційно-вольовий і перцептивний, оскільки саме вони дозволяють розглядати людину та її здоров'я як основний пріоритет в професійній діяльності лікаря, а також передбачають наявність певних якостей та вмінь спілкуватися з пацієнтом, сприймати і розуміти його психоемоційний і фізичний стан. За результатами опитування виявлено, що у більшої половини респондентів (63,7%) немає ніяких проблем при спілкуванні, решта студентів відмічають труднощі у підтриманні взаємовідносин у колективі, відсутність бажання вести з ким-небудь бесіду, нерішучість першому вступити в діалог і щось запитати або постійні конфлікти з оточуючими. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.subject | студенти-медики | uk_UA |
dc.subject | навчальний процес | uk_UA |
dc.subject | комунікація | uk_UA |
dc.subject | професійне самовизначення | uk_UA |
dc.subject | комунікативна компетентність | uk_UA |
dc.subject | мотиваційно-ціннісний компонент | uk_UA |
dc.subject | емоційно-вольовий компонент | uk_UA |
dc.subject | перцептивний компонент | uk_UA |
dc.title | Розвиток комунікативних здібностей у студентів-медиків як необхідна умова професійного самовизначення | uk_UA |
dc.type | Thesis | en |