Аннотации:
У статті розглянуто методологічні аспекти маркетингу телемедицини, спрямовані на дослідження доступності медичних послуг в умовах цифрової трансформації системи охорони здоров’я. Автори акцентують важливу роль телемедицини у забезпеченні доступності медичних послуг, особливо у період війни в Україні. Для аналізу доступності медичних послуг запропоновано використовувати мікс-методи, які інтегрують якісні і кількісні підходи, розглянуто їх переваги та обмеження. Автори пропонують адаптовані маркетингові стратегії, орієнтовані на різні сегменти, а також комплекс маркетингу - мікс для кожної стратегії, що включає 7Р. Ці стратегії спрямовані на інклюзивність, доступність телемедичних послуг та підвищення рівня довіри пацієнтів. Практичне застосування цих підходів сприяє покращенню якості медичних послуг, задоволенню потреб пацієнтів і розвитку системи охорони здоров’я України у цифрову епоху.