Репозиторий Винницкого национального медицинского университета имени Н. И. Пирогова

Вплив інституційних факторів на маркетингове ціноутворення органічної продукції

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Пчелянська, Г. О.
dc.contributor.author Головчук, Ю. О.
dc.date.accessioned 2025-02-01T18:16:57Z
dc.date.available 2025-02-01T18:16:57Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Пчелянська Г. О. Вплив інституційних факторів на маркетингове ціноутворення органічної продукції / Г. О. Пчелянська, Ю. О. Головчук // Економіка та управління підприємствами. — 2020. — № 49. — С. 83-87. DOI: https://doi.org/10.32702/2307-2105.2025.1.7 uk_UA
dc.identifier.uri http://bses.in.ua/journals/2020/49_2020/15.pdf
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/6767
dc.description.abstract У статті розглянуто вплив інституційних факторів на маркетингове ціноутворення на ринку органічної продукції. Встановлено, що ринок органічної продукції в Україні пере- буває на стадії активного розвитку. Мето- дичні та управлінські підходи до формування ціни актуальні для ринку органічної продо- вольчої продукції, оскільки, з одного боку, на процеси прийняття рішення щодо цін впливають високі витрати виробництва, а з іншого боку, конкурентне середовище, а саме політика ціноутворення інших підпри- ємств галузі, та рівень споживчої цінності продукції для споживача зможуть визна- чати кінцеву реалізаційну ціну органічного товару. Встановлено чинники та пере- шкоди ефективного ціноутворення. Визна- чено, що на маркетингове ціноутворення підприємств на ринку органічної продукції матиме вагомий вплив інституційне серед- овище, зокрема вплив соціально-економіч- ного становища населення та рівень його платоспроможності, рівень інфляції, спів- відношення імпорту та експорту органічної продукції, рівень конкуренції, вплив держав- них інститутів, рівень розвитку ринкової інфраструктури. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Економіка та управління підприємствами uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject ціна uk_UA
dc.title Вплив інституційних факторів на маркетингове ціноутворення органічної продукції uk_UA
dc.title.alternative Influence of institutional factors on marketing pricing of organic products uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись

Статистика