Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Оцінка якості впровадження вибіркових дисциплін в навчальний процес Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дідич, В. М. uk_UA
dc.contributor.author Потоцька, І. С. uk_UA
dc.contributor.author Данилевич, В. П. uk_UA
dc.contributor.author Вовк, І. М. uk_UA
dc.contributor.author Назарчук, О. А. uk_UA
dc.date.accessioned 2024-11-06T11:40:22Z
dc.date.available 2024-11-06T11:40:22Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Оцінка якості впровадження вибіркових дисциплін в навчальний процес Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова / В. Дідич, І. Потоцька, В. Данилевич [та ін.] // Перспективи та інновації науки. – 2024. – № 6 (40). – С. 1081–1089. uk_UA
dc.identifier.other https://doi.org/10.52058/2786-4952-2024-6(40)-1081-1089
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/6642
dc.description.abstract В даній статті представлено результати проведення оцінки якості впровадження вибіркових дисциплін в навчальний процес Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова, який було здійснено співробітниками відділу забезпечення якості освіти. Опитування проведене у другому півріччі 2023 року стосувалося ставлення студентів до навчальних дисциплін вибіркового циклу. Студентам було запропоновано анонімно заповнити гугл форму. В анонімному опитування взяли участь 756 студентів університету різних курсів навчання та різних спеціальностей. Одним із завдань було дослідити відмінності результатів дослідження залежно від курсу навчання та спеціальністю за якою студенти навчалися. Використання методів математичної статистики виявило відсутність статистично значущої відмінності в отриманих результатах. В результаті проведеного нами дослідження ми зробити наступні висновки, що ефективне запровадження вибіркових дисциплін як важливих, необхідних для повноці нної реалізації освітніх програм має передбачати врегулювання співвідно шення кількості годин вибіркових освітніх компонент за різними ОПП та різними курсами навчання для уніфікації та стандартизації оцінки значущості освітніх компонент різного спрямування. Регулярне проведення опитування учасників освітнього процесу є дієвим інструментом визначення оптималь ного співвідношення вибіркових компонент в каталозі для вибору та необхідної частки для формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувача вищої освіти. При формуванні каталогу вибіркових дисциплін співробітникам кафедр доцільно акцентувати увагу на значущості вивчення навчальної дисципліни для майбутньої професійної діяльності лікаря. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Перспективи та інновації науки uk_UA
dc.subject вибіркові дисципліни uk_UA
dc.subject навчальний процес uk_UA
dc.subject здобувачі освіти uk_UA
dc.subject освітня програма uk_UA
dc.subject відділ забезпечення якості uk_UA
dc.title Оцінка якості впровадження вибіркових дисциплін в навчальний процес Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова uk_UA
dc.type Article en


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис

Статистика