Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дідич, В. М. | uk_UA |
dc.contributor.author | Потоцька, І. С. | uk_UA |
dc.contributor.author | Данилевич, В. П. | uk_UA |
dc.contributor.author | Вовк, І. М. | uk_UA |
dc.contributor.author | Назарчук, О. А. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2024-11-06T11:40:22Z | |
dc.date.available | 2024-11-06T11:40:22Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Оцінка якості впровадження вибіркових дисциплін в навчальний процес Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова / В. Дідич, І. Потоцька, В. Данилевич [та ін.] // Перспективи та інновації науки. – 2024. – № 6 (40). – С. 1081–1089. | uk_UA |
dc.identifier.other | https://doi.org/10.52058/2786-4952-2024-6(40)-1081-1089 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/6642 | |
dc.description.abstract | В даній статті представлено результати проведення оцінки якості впровадження вибіркових дисциплін в навчальний процес Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова, який було здійснено співробітниками відділу забезпечення якості освіти. Опитування проведене у другому півріччі 2023 року стосувалося ставлення студентів до навчальних дисциплін вибіркового циклу. Студентам було запропоновано анонімно заповнити гугл форму. В анонімному опитування взяли участь 756 студентів університету різних курсів навчання та різних спеціальностей. Одним із завдань було дослідити відмінності результатів дослідження залежно від курсу навчання та спеціальністю за якою студенти навчалися. Використання методів математичної статистики виявило відсутність статистично значущої відмінності в отриманих результатах. В результаті проведеного нами дослідження ми зробити наступні висновки, що ефективне запровадження вибіркових дисциплін як важливих, необхідних для повноці нної реалізації освітніх програм має передбачати врегулювання співвідно шення кількості годин вибіркових освітніх компонент за різними ОПП та різними курсами навчання для уніфікації та стандартизації оцінки значущості освітніх компонент різного спрямування. Регулярне проведення опитування учасників освітнього процесу є дієвим інструментом визначення оптималь ного співвідношення вибіркових компонент в каталозі для вибору та необхідної частки для формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувача вищої освіти. При формуванні каталогу вибіркових дисциплін співробітникам кафедр доцільно акцентувати увагу на значущості вивчення навчальної дисципліни для майбутньої професійної діяльності лікаря. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | Перспективи та інновації науки | uk_UA |
dc.subject | вибіркові дисципліни | uk_UA |
dc.subject | навчальний процес | uk_UA |
dc.subject | здобувачі освіти | uk_UA |
dc.subject | освітня програма | uk_UA |
dc.subject | відділ забезпечення якості | uk_UA |
dc.title | Оцінка якості впровадження вибіркових дисциплін в навчальний процес Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова | uk_UA |
dc.type | Article | en |