Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Івашкевич, Є. М. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2024-04-11T12:33:01Z | en |
dc.date.available | 2024-04-11T12:33:01Z | en |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Організаційно-педагогічні умови виховання в майбутніх педагогів культури безпечної професійної поведінки в умовах надзвичайних ситуацій / Є. М. Івашкевич // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: збірник наукових праць. – Вінниця, 2024. – Вип. 71. – С. 208–2016. – DOI: 10.31652/2412-1142-2024-71-208-216 | uk_UA |
dc.identifier.other | DOI: 10.31652/2412-1142-2024-71-208-216 | en |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/6534 | en |
dc.description.abstract | У статті визначено нові функції та специфіку алгоритму професійної діяльності педагога в умовах надзвичайних ситуацій. Автор пропонує означення, критерії та показники культури безпечної професійної поведінки педагога в умовах надзвичайних ситуацій. Автор здійснив аналіз досвіду інших країн, які організовували освіту в умовах надзвичайних ситуацій, та запропоновано правила поведінки та алгоритм реагування педагога на надзвичайні ситуації. У статті автором обґрунтовано організаційно-педагогічні умови виховання культури безпечної професійної поведінки педагогів у надзвичайних ситуаціях. Формування під час вивчення психологічних дисциплін психологічної стійкості та готовності до виконання функції психологічного захисту учнів в умовах надзвичайних ситуацій; модернізація змісту дисциплін ЦЗ і БЖД щодо видів НС, їх потенційних загроз життю і здоров’ю й технологій запобігання негативних наслідків; вивчення та дотримання майбутніми педагогами правил і алгоритмів безпечної професійної поведінки в умовах НС. Автор пропонує також методичні рекомендації щодо виховання культури безпечної професійної поведінки педагогів у надзвичайних ситуаціях. Враховуючи результати наукових досліджень українських і зарубіжних педагогів, процес виховання культури безпечної професійної поведінки педагога в умовах НС, запропоновано здійснювати послідовно в таких три етапи: формування у педагога відповідальності за безпеку учнів під час організації освітнього процесу в умовах НС та необхідності розвитку власної культури безпечної професійної поведінки; ознайомлення з видами НС і їх небезпеками, правилами поведінки в різноманітних НС і технологіями їх попередження; оволодіння моделями та алгоритмами безпечної професійної поведінки під час НС різного характеру. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.subject | алгоритм дій під час надзвичайних ситуацій | uk_UA |
dc.subject | безпечне освітнє середовище | uk_UA |
dc.subject | воєнний стан | uk_UA |
dc.subject | організаційно-педагогічні умови | uk_UA |
dc.subject | культура безпечної поведінки | uk_UA |
dc.subject | надзвичайні ситуації | uk_UA |
dc.subject | освіта в умовах війни | uk_UA |
dc.subject | освітній процес в умовах надзвичайних ситуацій | uk_UA |
dc.title | Організаційно-педагогічні умови виховання в майбутніх педагогів культури безпечної професійної поведінки в умовах надзвичайних ситуацій | uk_UA |
dc.type | Article | en |