Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Коломієць, Д. І. | uk_UA |
dc.contributor.author | Івашкевич, Є. М. | uk_UA |
dc.contributor.author | Ткачишен, А. Л. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2024-04-03T09:24:46Z | en |
dc.date.available | 2024-04-03T09:24:46Z | en |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Коломієць Д. І. Реагування педагогів на кібербулінг підлітків як на надзвичайну ситуацію соціального характеру / Д. І. Коломієць, Є. М. Івашкевич, А. Л. Ткачишен // Випадкові тенденції підготовки майбутніх вчителів трудового навчання і технологій, педагогів професійної освітленості й фахівців освітнього і декоративного мистецтва: теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць. – Вінниця, 2023. – Вип. 6. – С. 12–15. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/6529 | en |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано проблему кібербулінгу, як одного із видів булінгу в шкільному середовищі. Кібербулінг автори статті відносять до одного з видів надзвичайних ситуацій соціального характеру, які можуть загрожувати життю й психологічному здоров’ю підлітків. У статті вказано на необхідність правильної реакції педагога на випадки прояву кібербулінгу. Автори висувають гіпотезу, що найдієвішим способом боротьби й протидії кібербулінгу є превентивні заходи. У статті вказано на окремі превентивні заходи, що допоможуть педагогам знизити ризики для підлітків стати жертвою кібербулінгу. На основі здійсненого аналізу серіалів щодо протидії підлітків кібербулінгу автори рекомендують їх для ознайомлення й студентам педагогічних університетів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.subject | булінг в шкільному середовищі | uk_UA |
dc.subject | кібербулінг підлітків | uk_UA |
dc.subject | надзвичайна ситуація соціального характеру | uk_UA |
dc.subject | педагоги | uk_UA |
dc.title | Реагування педагогів на кібербулінг підлітків як на надзвичайну ситуацію соціального характеру | uk_UA |
dc.type | Article | en |