Abstract:
У статті проаналізовано проблему кібербулінгу, як одного із видів булінгу в шкільному середовищі. Кібербулінг автори статті відносять до одного з видів надзвичайних ситуацій соціального характеру, які можуть загрожувати життю й психологічному здоров’ю підлітків. У статті вказано на необхідність правильної реакції педагога на випадки прояву кібербулінгу.
Автори висувають гіпотезу, що найдієвішим способом боротьби й протидії кібербулінгу є превентивні заходи. У статті вказано на окремі превентивні заходи, що допоможуть педагогам знизити ризики для підлітків стати жертвою кібербулінгу. На основі здійсненого аналізу серіалів щодо протидії підлітків кібербулінгу автори рекомендують їх для ознайомлення й студентам педагогічних університетів.