dc.contributor.author |
Коломієць, Д. І. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Івашкевич, Є. М. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Ткачишен, А. Л. |
uk_UA |
dc.date.accessioned |
2024-04-03T09:24:46Z |
en |
dc.date.available |
2024-04-03T09:24:46Z |
en |
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Коломієць Д. І. Реагування педагогів на кібербулінг підлітків як на надзвичайну ситуацію соціального характеру / Д. І. Коломієць, Є. М. Івашкевич, А. Л. Ткачишен // Випадкові тенденції підготовки майбутніх вчителів трудового навчання і технологій, педагогів професійної освітленості й фахівців освітнього і декоративного мистецтва: теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць. – Вінниця, 2023. – Вип. 6. – С. 12–15. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/6529 |
en |
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано проблему кібербулінгу, як одного із видів булінгу в шкільному середовищі. Кібербулінг автори статті відносять до одного з видів надзвичайних ситуацій соціального характеру, які можуть загрожувати життю й психологічному здоров’ю підлітків. У статті вказано на необхідність правильної реакції педагога на випадки прояву кібербулінгу.
Автори висувають гіпотезу, що найдієвішим способом боротьби й протидії кібербулінгу є превентивні заходи. У статті вказано на окремі превентивні заходи, що допоможуть педагогам знизити ризики для підлітків стати жертвою кібербулінгу. На основі здійсненого аналізу серіалів щодо протидії підлітків кібербулінгу автори рекомендують їх для ознайомлення й студентам педагогічних університетів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.subject |
булінг в шкільному середовищі |
uk_UA |
dc.subject |
кібербулінг підлітків |
uk_UA |
dc.subject |
надзвичайна ситуація соціального характеру |
uk_UA |
dc.subject |
педагоги |
uk_UA |
dc.title |
Реагування педагогів на кібербулінг підлітків як на надзвичайну ситуацію соціального характеру |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |