Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Хлєстова, С. С. uk_UA
dc.date.accessioned 2024-03-19T14:27:06Z en
dc.date.available 2024-03-19T14:27:06Z en
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Хлєстова С. С. Сучасні підходи до трактування поняття "професійне самовизначення" / С. С. Хлєстова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. – 2022. – № 83. – С. 62–65. uk_UA
dc.identifier.other DOI: 10.32840/1992-5786.2022.83.10 en
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/6518 en
dc.description.abstract Статтю присвячено аналізу психолого-педагогічних підходів до трактування поняття «професійне самовизначення». Адже професійне самовизначення особистості являє собою одне з найважливіших понять у науковій та інших сферах людської діяльності, тому варто розкрити його зміст, сутність та певні особливості. Ретроспектива дослідження проблеми професійного самовизначення дає підстави інформувати, що у 30-ті роки профорієнтацію забороняли політичним способом, у 70-80- ті – бюрократичним, а в епоху розквіту демократії – економічним. Проте проблема процесу становлення професійного самовизначення сучасної молоді набирає актуальності не лише в Україні, але і у всіх високорозвинених державах світу. Ядром професійного самовизначення можна вважати особистісний пошук та сенс професійної діяльності, яку обирає, опановує та згодом виконує молода людина. У статті представлений перелік визначень вітчизняних та закордонних вчених та виявлено, що в наукових роботах дослідників проблема професійного самовизначення має підвищений інтерес. Узагальнено та розглянуто різні теоретичні аспекти проблеми професійного самовизначення особистості як майбутнього фахівця в контексті здійснення професійно-консультаційної роботи зі здобувачами. Встановлено, що професійне самовизначення є багатогранним та багатокомпонентним явищем, а отже вважається нерозривним з професійним визначенням, професійним розвитком та становленням особистості. Виявлено, що на розвиток та формування професійного самовизначення особистості як майбутнього фахівця значно впливає оточуюче середовище та її активна життєва позиція. Отже, професійне самовизначення у сучасному соціумі має формувати внутрішню готовність усвідомлено планувати та реалізовувати перспективи професійного розвитку особистості. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах uk_UA
dc.subject професійне визначення uk_UA
dc.subject професійна орієнтація uk_UA
dc.subject самовизначення uk_UA
dc.subject психологічна готовність uk_UA
dc.title Сучасні підходи до трактування поняття "професійне самовизначення" uk_UA
dc.title.alternative Modern approaches to the interpretation of the concept of «professional self-determination» en
dc.type Article en


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись

Статистика