Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Хлєстова, С. С. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2024-03-19T14:13:41Z | en |
dc.date.available | 2024-03-19T14:13:41Z | en |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Хлєстова С. С. Особливості професійного самовизначення майбутніх працівників медичної сфери / С. С. Хлєстова // Педагогічні науки: теорія та практика. – 2022. – № 3 (43). – С. 104–109. | uk_UA |
dc.identifier.other | DOI: 10.26661/2786-5622-2022-3-15 | en |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/6517 | en |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі професійного самовизначення майбутніх фахівців медичної сфери. У статті розкрито суть специфіки професійної діяльності працівників медичної сфери, характеризовано місце та роль професії медика для суспільства, висвітлено й обґрунтовано особливості професійного самовизначення майбутніх працівників медичної сфери. Проаналізовано сучасні підходи вітчизняних і зарубіжних учених досліджень у різних наукових аспектах. Розкрито науковий психолого-педагогічний зміст і структуру професійного самовизначення працівників медичної сфери. Визначено головні завдання професійного самовизначення майбутніх працівників медичної сфери, які стануть дороговказом у: правильності та чіткості підтвердження щодо професійного вибору здобувача; уточненні професійної кваліфікаційної спрямованості здобувача теоретичного чи хірургічного напряму; створенні планів щодо професійного розвитку, удосконалення та їх реалізації. Установлено, що процес професійного самовизначення фахівця перебуває в тісному зв’язку з його соціалізацією. Сучасне динамічне суспільство сколихнуло всі верстви населення, особливо молодь, перед якою повстає вибір майбутньої професії та реалізація задуманих життєвих планів. Молоде населення нашої держави не зможе досягнути задуманого професійного успіху без здобуття освіти в навчальному закладі. Молодь має знати ще зі школи про те, що до спеціалістів медицини з вищою освітою відносять лікарів, провізорів, фармацевтів, які мають виконувати свої професійні обов’язки у призначенні лікування відповідно до своєї спеціальності. Середній медичний персонал не має права призначати лікування, має право лише виконувати певні маніпуляції щодо призначень лікаря. Основне пріоритетне завдання закладів освіти – ще з перших курсів навчати та давати знання здобувачам, формувати професійні навички та спеціальні вміння, сприяти формуванню життєвої орієнтації та професійної підготовки особистості як майбутнього фахівця. Сучасна система освіти має надавати всі належні умови та всіляко сприяти у процесі професійного самовизначення майбутніх фахівців. Тому подальші перспективи вивчення проблеми професійного самовизначення будуть відображені в педагогічних дослідженнях із лікарями медикопсихологічного профілю. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | Педагогічні науки: теорія та практика | uk_UA |
dc.subject | вибір професії | uk_UA |
dc.subject | медична освіта | uk_UA |
dc.subject | фахівці медицини | uk_UA |
dc.subject | фахова практика | uk_UA |
dc.subject | професійна кваліфікація | uk_UA |
dc.subject | медичні послуги та консультація | uk_UA |
dc.title | Особливості професійного самовизначення майбутніх працівників медичної сфери | uk_UA |
dc.title.alternative | Peculiarities of professional self-determination of future workers in the medical field | en |
dc.type | Article | en |