Abstract:
Стаття присвячена висвітленню питань розвитку цифрової компетентності медичних працівників у період пандемії SARS Covid 19. Цифрові технології стали невід’ємною частиною професійної діяльності сучасного лікаря. Крім безпаперового ведення історій хвороб, інформаційні технології надали медичним працівникам потужний
інструмент, який може не тільки спростити реалізацію завдань, пов’язаних з їх професійною діяльністю, а й реально зберегти здоров’я та життя пацієнтів. Саме тому навчання лікарів щодо використання цифрових технологій у їхній професійній діяльності має отримати безумовний пріоритет в процесі підвищення кваліфікації медичних працівників. Методологічну основу дослідження складає вивчення змін умов роботи сімейних лікарів з використанням нових цифрових технологій, сервісів та ресурсів, а також опитування, проведене серед них в процесі підвищення їх кваліфікації. Наукова новизна дослідження полягає у розроблені інноваційної програми підвищення кваліфікації, яка базується на вивченні нових потреб сімейних лікарів у галузі опанування цифровими технологіями, містить питання організації синхронного та асинхронного спілкування, використання медичних інформаційних систем, хмарних сервісів, навчання інфомедійній грамотності та основам кібербезпеки.