Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Дудікова, Л. В. | uk |
dc.contributor.author | Феррі, А. С. | uk |
dc.contributor.author | Тихолаз, С. І. | uk |
dc.contributor.author | Кондратюк, А. Л. | uk |
dc.date.accessioned | 2023-04-25T08:18:36Z | |
dc.date.available | 2023-04-25T08:18:36Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Становлення англійської мови як домінуючої міжнародної академічної мови / Дудікова Л. В., Феррі А. С., Тихолаз С. І., Кондратюк А. Л. // Актуальні проблеми якісної підготовки медичних кадрів у надзвичайних умовах : тези доп. навч.-метод. конф., 8 лют. 2023 р. – Вінниця, 2023. – С. 74–75. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/6149 | |
dc.description.abstract | На даний час англійська мова зайняла домінуючі позиції на теренах освіти та науки. Іноді її статус навіть порівнюють із статусом латинської мови, коли та була єдиною мовою в навчанні і освіті в 13-му столітті в Європі. У ті часи латинська мова не лише дозволила провести інтернаціоналізацію університетів, але й сприяла романській католицькій церкві зайняти панівні позиції в інтелектуальному і академічному житті. У кінці 1930-тих років у ролі міжнародної мови наукового спілкування виступала німецька мова. До середини 20-го століття більшість країн використовували національні мови в галузях освіти та науки. Французька, німецька, російська та іспанська мови і досі використовуються у певній мірі в академічних і наукових публікаціях. Англійська мова мала найбільші шанси стати міжнародною у якійсь мірі і тому, що декілька великих академічних систем використовували її – Сполучені Штати, Британія, Австралія, Нова Зеландія і більшість Канади. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.subject | англійська мова | uk_UA |
dc.subject | освітні журнали | uk_UA |
dc.subject | мова | uk_UA |
dc.subject | академічна мова | uk_UA |
dc.title | Становлення англійської мови як домінуючої міжнародної академічної мови | uk_UA |
dc.type | Thesis | en |