Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Степаненко, О. К. | uk |
dc.contributor.author | Ланова, Т. В. | uk |
dc.contributor.author | Матусевич, Л. М. | uk |
dc.date.accessioned | 2023-04-18T11:37:58Z | |
dc.date.available | 2023-04-18T11:37:58Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Степаненко О. К. Сучасні методики вивчення української мови як іноземної / Степаненко О. К., Ланова Т. В., Матусевич Л. М. // Наук. вісн. Дрогобиц. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка. Серія: Філологічні науки (мовознавство). – Дрогобич, 2022. – № 18. – С. 73–77. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/6147 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена аналізу сучасних методик вивчення української мови як іноземної в закладах вищої освіти та виявленню найбільш перспективних з них. Наголошено, що посилення ролі української мови в освітньому середовищі, обмін здобувачами вищої освіти та розвиток міжнародних відносин зумовили стрімке збільшення кількості здобувачів, які вивчають українську мову як іноземну, а отже, постала потреба виявити найбільш продуктивні методи навчання громадян іноземних держав української мови. Із цією метою проаналізовано теоретичний та практичний матеріал, представлений як зарубіжними, так й українськими методистами та лінгвістами. У процесі дослідження з’ясовано, що найбільш продуктивними методами у викладанні іноземних мов, зокрема й української мови як іноземної у закладах вищої освіти, вважають лінгвістичний, комунікативний, культурологічний, антропоцентричний, тестовий та технологічний. У статті розглянуто кожен із перелічених методів, проаналізовано їхні переваги й недоліки, а також визначено перспективи їх використання на заняттях. Окрім того, запропоновано деякі рекомендації щодо реалізації деяких методів, розглянутих у статті. У процесі дослідження використано такі загальнонаукові методи: індукція, дедукція та системний підхід. Емпіричний матеріал досліджено за допомогою спостереження, аналізу, синтезу, систематизації та узагальнення. Резюмовано, що результати проведеного дослідження можуть бути використані у процесі викладання української мови як іноземної або під час створення навчальних матеріалів, призначених для розвитку вмінь читання, говоріння, аудіювання та письма іноземних здобувачів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.subject | українська мова як іноземна | uk_UA |
dc.subject | антропоцентричний метод | uk_UA |
dc.subject | комунікативний метод | uk_UA |
dc.subject | культурологічний метод | uk_UA |
dc.subject | лінгвістичний метод | uk_UA |
dc.subject | тестовий метод | uk_UA |
dc.subject | технологічний метод | uk_UA |
dc.title | Сучасні методики вивчення української мови як іноземної | uk_UA |
dc.type | Article | en |