Repository of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsia

Сучасні методики вивчення української мови як іноземної

Show simple item record

dc.contributor.author Степаненко, О. К. uk
dc.contributor.author Ланова, Т. В. uk
dc.contributor.author Матусевич, Л. М. uk
dc.date.accessioned 2023-04-18T11:37:58Z
dc.date.available 2023-04-18T11:37:58Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Степаненко О. К. Сучасні методики вивчення української мови як іноземної / Степаненко О. К., Ланова Т. В., Матусевич Л. М. // Наук. вісн. Дрогобиц. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка. Серія: Філологічні науки (мовознавство). – Дрогобич, 2022. – № 18. – С. 73–77. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/6147
dc.description.abstract Стаття присвячена аналізу сучасних методик вивчення української мови як іноземної в закладах вищої освіти та виявленню найбільш перспективних з них. Наголошено, що посилення ролі української мови в освітньому середовищі, обмін здобувачами вищої освіти та розвиток міжнародних відносин зумовили стрімке збільшення кількості здобувачів, які вивчають українську мову як іноземну, а отже, постала потреба виявити найбільш продуктивні методи навчання громадян іноземних держав української мови. Із цією метою проаналізовано теоретичний та практичний матеріал, представлений як зарубіжними, так й українськими методистами та лінгвістами. У процесі дослідження з’ясовано, що найбільш продуктивними методами у викладанні іноземних мов, зокрема й української мови як іноземної у закладах вищої освіти, вважають лінгвістичний, комунікативний, культурологічний, антропоцентричний, тестовий та технологічний. У статті розглянуто кожен із перелічених методів, проаналізовано їхні переваги й недоліки, а також визначено перспективи їх використання на заняттях. Окрім того, запропоновано деякі рекомендації щодо реалізації деяких методів, розглянутих у статті. У процесі дослідження використано такі загальнонаукові методи: індукція, дедукція та системний підхід. Емпіричний матеріал досліджено за допомогою спостереження, аналізу, синтезу, систематизації та узагальнення. Резюмовано, що результати проведеного дослідження можуть бути використані у процесі викладання української мови як іноземної або під час створення навчальних матеріалів, призначених для розвитку вмінь читання, говоріння, аудіювання та письма іноземних здобувачів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.subject українська мова як іноземна uk_UA
dc.subject антропоцентричний метод uk_UA
dc.subject комунікативний метод uk_UA
dc.subject культурологічний метод uk_UA
dc.subject лінгвістичний метод uk_UA
dc.subject тестовий метод uk_UA
dc.subject технологічний метод uk_UA
dc.title Сучасні методики вивчення української мови як іноземної uk_UA
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics