Репозиторий Винницкого национального медицинского университета имени Н. И. Пирогова

Дистанційне навчанння як виклик сучасної університетської освіти: проблеми і перспективи

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Одінцова, О. О. uk
dc.contributor.author Хало, З. П. uk
dc.contributor.author Балтремус, В. Є. uk
dc.date.accessioned 2023-04-17T10:18:10Z
dc.date.available 2023-04-17T10:18:10Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Балтремус В. Є. Дистанційне навчання як виклик сучасної університетської освіти: проблеми і перспективи / В. Є. Балтремус, О. О. Одінцова, З. П. Хало // Перспективи та інновації науки (Серія "Педагогіка", Серія "Психологія", Серія "Медицина"). – 2022. – № 1 (6). – С. 294–306. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/6145
dc.description.abstract У статті розглянуто концепцію дистанційного навчання з точки зору різних науковців, окреслено вимоги до системи вищої освіти, які висуває сучасне інформаційне суспільство, досліджено особливості застосування методів дистанційного навчання у закладах вищої освіти. Проаналізовано сучасні тенденції в освіті, що виникли внаслідок активного використання дистанційних методів у навчальному процесі. Дано оцінку найважливішим факторам, що впливають на якість дистанційного навчання у вищій школі. Сформульовано сучасні вимоги до якості освітнього процесу, зокрема, зазначено, що технології дистанційного навчання спрямовані на подолання розриву між соціально-економічним становищем різних груп населення та країн з різним економічним розвитком. Встановлено перелік умов використання різних технологій дистанційного навчання, надано оцінку змін у сучасній освіті, зокрема підкреслено необхідність чіткого усвідомлення особливостей дистанційного навчання порівняно з традиційним. Розкрито питання про унікальну доцільність використання дистанційного навчання в сучасних умовах. У центрі уваги статті – особливості освітніх тенденцій, які ускладнюють розвиток дистанційного навчання, а також напрями реформування сучасного дистанційного навчального процесу з точки зору впровадження нових підходів до дистанційного навчання. Розглянуто систему викликів в освітній галузі, що пов’язані з дистанційним навчальним процесом. Зокрема, зазначається, що після вивчення дисципліни студент ЗВО повинен чітко усвідомлювати, які навички та компетенції він набув. Наголошено, що ефективна дистанційна взаємодія є одним із інструментів, за допомогою якого можна відстежити всі слабкі та сильні сторони навчального процесу, виявити прогалини в ньому. Виокремлено найважливіші напрямки подальшого розвитку дистанційної університетської освіти, зокрема її управлінсько-організаційне, матеріально-технічне і фінансове забезпечення дистанційного навчання, кадрове забезпечення потреб дистанційної освіти, методичне забезпечення з урахуванням специфіки дистанційного навчання, просування дистанційної освіти на освітньому ринку і ринку праці, створення на базі інфраструктур ЗВО проєкту мережі підтримки студентів дистанційної форми навчання в різних регіонах України. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject вища освіта uk_UA
dc.subject інформаційні технології електронного навчання uk_UA
dc.title Дистанційне навчанння як виклик сучасної університетської освіти: проблеми і перспективи uk_UA
dc.title.alternative Distance learning as a challenge of modern university education: problems and prospects en
dc.type Article en


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись

Статистика