Аннотации:
У монографії представлено теоретичні та методичні засади формування професійно-етичної компетентності майбутніх лікарів у медичних закладах вищої освіти. Визначено сутність і зміст ключових понять дослідження, розкрито особливості розвитку морально-етичних поглядів на лікарську діяльність в історичній ретроспективі, представлено актуальні проблеми професійної етики в сучасній медицині та сучасні тенденції підготовки до професійної діяльності лікарів у провідних країнах світу в контексті формування професійно-етичної компетентності. З урахуванням теоретичних основ формування професійно-етичної компетентності, особливостей її змісту, діагностики та характеристики сформованості обґрунтовано концептуальні і технологічні засади формування професійно-етичної компетентності майбутніх лікарів у медичних закладах вищої освіти. За результатами дослідження визначено педагогічні резерви освітнього процесу та укладено методичні рекомендації науково-педагогічним працівникам медичних закладів вищої освіти щодо формування професійно-етичної компетентності майбутніх лікарів.