Аннотации:
Гібридна симуляція, що використовує технологію переносних пристроїв, інтегровану з акторами-людьми (стандартизовані пацієнти), може представляти економічно ефективну альтернативу сценаріям високоточного симуляційного навчання. Наше дослідження показує, що гібридна симуляція може бути настільки ж ефективною, як і високоякісні симулятори в певних сценаріях навчання, водночас забезпечуючи чудовий навчальний контекст для покращення взаємодії між студентами, курсантами, пацієнтами та медичним персоналом, і для кращого занурення курсантів в почуття та емоції клінічного сценарію. Багатьом навчальним закладам охорони здоров’я не вистачає фінансових коштів для придбання високотехнологічних симуляторів пацієнтів. Як наслідок, викладачам і персоналу часто доводиться імпровізувати рішення для навчання на основі симуляції, використовуючи наявне обладнання в поєднанні з додатковими, іноді нестандартними, матеріалами. Такий підхід може поставити студентів, які закінчили ці навчальні заклади, у невигідне становище порівняно з тими студентами, які відвідують більш заможні навчальні заклади з сучасним обладнанням для медичної симуляції. Гібридний підхід до симуляції може надати коледжам і університетам з обмеженим бюджетом більш доступний варіант симуляції, водночас забезпечуючи більш ефективний досвід навчання.