Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Шевчук, Т. І. | uk |
dc.contributor.author | Мартинець, Л. А. | uk |
dc.contributor.author | Зарішняк, І. М. | uk |
dc.contributor.author | Хлєстова, С. С. | uk |
dc.contributor.author | Васенко, Т. Б. | uk |
dc.contributor.author | Спрут, О. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2022-11-02T15:31:06Z | |
dc.date.available | 2022-11-02T15:31:06Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Структура соціокомунікативної компетентності майбутніх лікарів / Т. І. Шевчук, Л. А. Мартинець, І. М. Зарішняк [та ін.] // Вісник Вінницького національного медичного університету. - 2021. - Т. 25, № 1. - С. 113-117. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/5765 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі формування соціокомунікативної компетентності у майбутніх лікарів. Метою дослідження стало визначення структурних компонентів соціокомунікативної компетентності майбутніх лікарів. Використано методи узагальнення та систематизації, зіставлення та порівняння наукових джерел і нормативних документів. Встановлено, що в структуру соціокомунікативної компетентності майбутніх лікарів входять наступні компоненти: мотиваційно-ціннісний, емоційно-вольовий і перцептивний. Мотиваційно-ціннісний компонент соціокомунікативної компетентності передбачає наявність певних знань та умінь, які дозволяють розглядати людину та її здоров'я як найвищу цінність. Емоційно-вольовий компонент включає в себе певні вольові якості: рішучість, впевненість у собі, самостійність, незалежність, ініціативність, сміливість, зібраність, самоорганізацію, цілеспрямованість, силу волі та стійкість волі, а також вміння володіти своїми емоціями та поведінкою, вміння налагодити позитивне та продуктивне спілкування з пацієнтом. Перцептивний складник відображає роль сприйняття у формуванні цілісного образу людини як пацієнта, включає в себе вміння лікаря сприймати та розуміти стан іншої людини, розуміти отриману інформацію та надавати адекватну відповідь. Отже, наявність соціокомунікативної компетентності у майбутніх лікарів є обов'язковим елементом їх професійної підготовки та запорукою подальшої успішної практичної діяльності. Перспективою подальших досліджень ми вбачаємо у визначенні стану сформованості соціокомунікативної компетентності у студентів-медиків, а також у теоретичному обґрунтуванні організаційно-педагогічних умов формування соціокомунікативної компетентності майбутніх лікарів у процесі вивчення природничих дисциплін. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка лікарів | uk_UA |
dc.subject | соціокомунікативна компетентність | uk_UA |
dc.subject | структура | uk_UA |
dc.title | Структура соціокомунікативної компетентності майбутніх лікарів | uk_UA |
dc.title.alternative | Structure of the socio-communicative competence of future doctors | en |
dc.type | Article | en |