Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Хлєстова, С. С. | uk |
dc.contributor.author | Шевчук, Т. І. | uk |
dc.contributor.author | Васенко, Т. Б. | uk |
dc.contributor.author | Спрут, О. В. | uk |
dc.contributor.author | Климчук, І. М. | uk |
dc.date.accessioned | 2022-10-19T13:38:07Z | |
dc.date.available | 2022-10-19T13:38:07Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Теоретичні засади застосування інтерактивних технологій у професійному самовизначенні майбутніх лікарів психологів / С. С. Хлєстова, Т. І. Шевчук, Т. Б. Васенко [та ін.] // Молодий вчений. - 2021. - № 3 (91). - С. 85-89. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/5712 | |
dc.description.abstract | В статті висвітлено проблеми професійного самовизначення, які набувають значної актуальності для сучасного студентства, оскільки необхідною умовою професійного розвитку є готовність до майбутньої професійної діяльності. Вільний вибір професії, самовизначення й самореалізації особистості в професійній діяльності набуває актуальний характер. Особливо це важливо, коли мова йде про лікарів психологів, що координують процес соціалізації суспільства та молоді, які знаходяться в складних життєвих обставинах. Визначено рівень обізнаності професійного самовизначення студентів першого курсу медико-психологічного факультету, які вже навчаються за своїм майбутнім психологічним фахом. Теоретично обґрунтовано значення застосовування інтерактивних технологій у виявленні рівня професійного самовизначення майбутніх лікарів психологів. Розроблено зміст диспуту та просвітницького тренінгу на профорієнтаційну тематику психологічного спрямування, впроваджено їх в навчально-виховну практику медичних закладів вищої освіти, які готують медичних психологів та розкрито значущість професійного самовизначення для ідеалу майбутніх лікарів психологів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.subject | лікарі психологи | uk_UA |
dc.subject | диспут | uk_UA |
dc.subject | дискусія | uk_UA |
dc.subject | тренінг | uk_UA |
dc.subject | самовизначення | uk_UA |
dc.subject | професійна готовність | uk_UA |
dc.title | Теоретичні засади застосування інтерактивних технологій у професійному самовизначенні майбутніх лікарів психологів | uk_UA |
dc.type | Article | en |