Repository of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsia

Теоретичні засади застосування інтерактивних технологій у професійному самовизначенні майбутніх лікарів психологів

Show simple item record

dc.contributor.author Хлєстова, С. С. uk
dc.contributor.author Шевчук, Т. І. uk
dc.contributor.author Васенко, Т. Б. uk
dc.contributor.author Спрут, О. В. uk
dc.contributor.author Климчук, І. М. uk
dc.date.accessioned 2022-10-19T13:38:07Z
dc.date.available 2022-10-19T13:38:07Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Теоретичні засади застосування інтерактивних технологій у професійному самовизначенні майбутніх лікарів психологів / С. С. Хлєстова, Т. І. Шевчук, Т. Б. Васенко [та ін.] // Молодий вчений. - 2021. - № 3 (91). - С. 85-89. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/5712
dc.description.abstract В статті висвітлено проблеми професійного самовизначення, які набувають значної актуальності для сучасного студентства, оскільки необхідною умовою професійного розвитку є готовність до майбутньої професійної діяльності. Вільний вибір професії, самовизначення й самореалізації особистості в професійній діяльності набуває актуальний характер. Особливо це важливо, коли мова йде про лікарів психологів, що координують процес соціалізації суспільства та молоді, які знаходяться в складних життєвих обставинах. Визначено рівень обізнаності професійного самовизначення студентів першого курсу медико-психологічного факультету, які вже навчаються за своїм майбутнім психологічним фахом. Теоретично обґрунтовано значення застосовування інтерактивних технологій у виявленні рівня професійного самовизначення майбутніх лікарів психологів. Розроблено зміст диспуту та просвітницького тренінгу на профорієнтаційну тематику психологічного спрямування, впроваджено їх в навчально-виховну практику медичних закладів вищої освіти, які готують медичних психологів та розкрито значущість професійного самовизначення для ідеалу майбутніх лікарів психологів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.subject лікарі психологи uk_UA
dc.subject диспут uk_UA
dc.subject дискусія uk_UA
dc.subject тренінг uk_UA
dc.subject самовизначення uk_UA
dc.subject професійна готовність uk_UA
dc.title Теоретичні засади застосування інтерактивних технологій у професійному самовизначенні майбутніх лікарів психологів uk_UA
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics