Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Особливості проведення практичних занять та лекцій з оториноларингології в умовах дистанційного навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кіщук, В. В. uk
dc.contributor.author Барціховський, А. І. uk
dc.contributor.author Дмитренко, І. В. uk
dc.contributor.author Бондарчук, О. Д. uk
dc.contributor.author Лобко, К. А. uk
dc.contributor.author Існюк, А. С. uk
dc.contributor.author Грицун, Я. П. uk
dc.contributor.author Скічко, С. В. uk
dc.contributor.author Максимчук, В. В. uk
dc.date.accessioned 2022-06-06T10:54:00Z en
dc.date.available 2022-06-06T10:54:00Z en
dc.date.issued 2022 uk, ru, en
dc.identifier.citation Особливості проведення практичних занять та лекцій з оториноларингології в умовах дистанційного навчання / В. В. Кіщук, А. І. Барціховський, І. В. Дмитренко [та ін.] // Сучасні аспекти модернізації науки: стан, проблеми, тенденції розвитку : матеріали XXI Міжнар. наук.-практ. конф. (дистанційна), м. Дебрецен (Угорщина), 07 червня 2022 р. / за ред. І.В. Жукової, Є.О. Романенка. - Київ, 2022. - C. 336-354. - URL: http://perspectives.pp.ua/public/site/conferency/conf-21.pdf . uk, en
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/5669 en
dc.description.abstract В роботі приведено досвід кафедри оториноларингології в удосконаленні проведення практичних занять та лекцій в умовах дистанційного навчання. Продемонстровано позитивні риси і шляхи усунення певних недоліків в напрацюванні практичних навичок і підсумкового модульного контроля. Принцип В. Парето використано для відбору найбільш вагомих запитань для розгляду на практичних заняттях і лекціях, а також ліцензійних іспитах КРОК 2 і 3. Запропоновано двомовність демонстраційного матеріалу для сприяння євроінтеграції. This article presents the ENT-department the experience to improve the practical classes and lectures studing with remote learning. Positive features and ways to eliminate certain shortcomings in the development of practical skills and final credit are demonstrated. V. Pareto's principle was used to select the most important questions for consideration in practical classes and lectures, as well as licensing exams STEPS 2 and 3. Bilingual demonstration material to promote European integration is proposed. uk, en
dc.language.iso uk_UA_ uk
dc.subject практичних занять та лекцій особливості проведення uk
dc.subject оториноларингологія uk
dc.subject навчання дистанційне uk
dc.subject practical classes and lectures features en
dc.subject otorhinolaryngology en
dc.subject distance learning en
dc.subject remote studing en
dc.subject Pareto V. en
dc.subject Парето принцип uk
dc.subject невідкладні стани uk
dc.subject emergencies en
dc.subject сімейного лікаря прийома структура uk
dc.subject family doctor reception structure en
dc.subject КРОК 2 іспит Ліцензійний uk
dc.subject КРОК 3 іспит Ліцензійний uk
dc.subject STEP 2 Licensing Exam en
dc.subject STEP 3 Licensing Exam en
dc.subject презентації мультимедійні ілюстровані uk
dc.subject multimedia illustrated presentations en
dc.subject студентів успішності електронний журнал uk
dc.subject Student Performance Electronic Control en
dc.subject тести двома мовами uk
dc.subject tests in two languages en
dc.subject підсумковий контроль дистанційний uk
dc.subject final remote control en
dc.subject практичні навички uk
dc.subject practical skills en
dc.title Особливості проведення практичних занять та лекцій з оториноларингології в умовах дистанційного навчання uk
dc.type Article en


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис

Статистика