Abstract:
В роботі приведено досвід кафедри оториноларингології в удосконаленні проведення практичних занять та лекцій в умовах дистанційного навчання. Продемонстровано позитивні риси і шляхи усунення певних недоліків в напрацюванні практичних навичок і підсумкового модульного контроля. Принцип В. Парето використано для відбору найбільш вагомих запитань для розгляду на практичних заняттях і лекціях, а також ліцензійних іспитах КРОК 2 і 3. Запропоновано двомовність демонстраційного матеріалу для сприяння євроінтеграції.
This article presents the ENT-department the experience to improve the practical classes and lectures studing with remote learning. Positive features and ways to eliminate certain shortcomings in the development of practical skills and final credit are demonstrated. V. Pareto's principle was used to select the most important questions for consideration in practical classes and lectures, as well as licensing exams STEPS 2 and 3. Bilingual demonstration material to promote European integration is proposed.