Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Кіщук, В. В. | uk |
dc.contributor.author | Барціховський, А. І. | uk |
dc.contributor.author | Дмитренко, І. В. | uk |
dc.contributor.author | Бондарчук, О. Д. | uk |
dc.contributor.author | Лобко, К. А. | uk |
dc.contributor.author | Існюк, А. С. | uk |
dc.contributor.author | Грицун, Я. П. | uk |
dc.contributor.author | Скічко, С. В. | uk |
dc.contributor.author | Максимчук, В. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2022-06-06T10:54:00Z | en |
dc.date.available | 2022-06-06T10:54:00Z | en |
dc.date.issued | 2022 | uk, ru, en |
dc.identifier.citation | Особливості проведення практичних занять та лекцій з оториноларингології в умовах дистанційного навчання / В. В. Кіщук, А. І. Барціховський, І. В. Дмитренко [та ін.] // Сучасні аспекти модернізації науки: стан, проблеми, тенденції розвитку : матеріали XXI Міжнар. наук.-практ. конф. (дистанційна), м. Дебрецен (Угорщина), 07 червня 2022 р. / за ред. І.В. Жукової, Є.О. Романенка. - Київ, 2022. - C. 336-354. - URL: http://perspectives.pp.ua/public/site/conferency/conf-21.pdf . | uk, en |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/5669 | en |
dc.description.abstract | В роботі приведено досвід кафедри оториноларингології в удосконаленні проведення практичних занять та лекцій в умовах дистанційного навчання. Продемонстровано позитивні риси і шляхи усунення певних недоліків в напрацюванні практичних навичок і підсумкового модульного контроля. Принцип В. Парето використано для відбору найбільш вагомих запитань для розгляду на практичних заняттях і лекціях, а також ліцензійних іспитах КРОК 2 і 3. Запропоновано двомовність демонстраційного матеріалу для сприяння євроінтеграції. This article presents the ENT-department the experience to improve the practical classes and lectures studing with remote learning. Positive features and ways to eliminate certain shortcomings in the development of practical skills and final credit are demonstrated. V. Pareto's principle was used to select the most important questions for consideration in practical classes and lectures, as well as licensing exams STEPS 2 and 3. Bilingual demonstration material to promote European integration is proposed. | uk, en |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk |
dc.subject | практичних занять та лекцій особливості проведення | uk |
dc.subject | оториноларингологія | uk |
dc.subject | навчання дистанційне | uk |
dc.subject | practical classes and lectures features | en |
dc.subject | otorhinolaryngology | en |
dc.subject | distance learning | en |
dc.subject | remote studing | en |
dc.subject | Pareto V. | en |
dc.subject | Парето принцип | uk |
dc.subject | невідкладні стани | uk |
dc.subject | emergencies | en |
dc.subject | сімейного лікаря прийома структура | uk |
dc.subject | family doctor reception structure | en |
dc.subject | КРОК 2 іспит Ліцензійний | uk |
dc.subject | КРОК 3 іспит Ліцензійний | uk |
dc.subject | STEP 2 Licensing Exam | en |
dc.subject | STEP 3 Licensing Exam | en |
dc.subject | презентації мультимедійні ілюстровані | uk |
dc.subject | multimedia illustrated presentations | en |
dc.subject | студентів успішності електронний журнал | uk |
dc.subject | Student Performance Electronic Control | en |
dc.subject | тести двома мовами | uk |
dc.subject | tests in two languages | en |
dc.subject | підсумковий контроль дистанційний | uk |
dc.subject | final remote control | en |
dc.subject | практичні навички | uk |
dc.subject | practical skills | en |
dc.title | Особливості проведення практичних занять та лекцій з оториноларингології в умовах дистанційного навчання | uk |
dc.type | Article | en |