Перегляд Кафедра українознавства за назвою

Сортувати: Впорядкувати: Результати:

  • Краєвська, Г. П.; Лисенко, О. М. (ВНМУ ім. М. І. Пирогова, 2022)
    Методичні рекомендації містять поради і теоретичний коментар до кожної з тем курсу, що винесені на самостійне опрацювання, рекомендовану літературу (основну і додаткову), питання для самоконтролю, практичні матеріали тощо. ...
  • Поліщук, Л. М.; Панченко, С. В. (2015)
    Даний робочий зошит рекомендується для використання студентами 1 та 2 курсів (з англійською мовою навчання) та підготовчого факультету як додаток до навчального посібника з української мови «Крокуємо разом». Він призначений ...
  • Матусевич, Л. М. (Science and education a new dimension. Ser. Philology, 2018)
    У статті на матеріалі української мови розглянуто семантико-прагматичні особливості перформативних та імперативних висловлень, що репрезентують мовленнєвий жанр дозволу. Встановлено прагматичні умови вживання повної ...
  • Лисенко, О.; Лысенко, Е.; Lysenko, O. (Видавничий дім Дмитра Бураго, Київ, 2016)
    У статті проаналізовано евфемізми, перифрази як засіб вторинної номінації у медичній сфері. Виокремлено групи похідної синонімії, визначено контекстуальні чинники, що впливають на формування вторинних назв в українській ...
  • Гринь, Л. Д.; Поліщук, Л. М.; Щур, Н. Г. (2014)
    Даний словник-довідник рекомендується для використання студентами 1 курсу (з англійською мовою навчання) як додаток до навчального посібника з української мови «Вступний фонетико-граматичний курс». Словник складається з ...
  • Степаненко, О. К.; Ланова, Т. В.; Матусевич, Л. М. (2022)
    Стаття присвячена аналізу сучасних методик вивчення української мови як іноземної в закладах вищої освіти та виявленню найбільш перспективних з них. Наголошено, що посилення ролі української мови в освітньому середовищі, ...
  • Полиця, Т. Д.; Polytsia, T. D. (Ін-т української мови НАН України, 2015)
    Здійснено спробу описати засоби термінологічної об’єктивації концепту “думка” й систематизувати їх за методом поля. Визначено сфери функціонування термінологічних репрезентантів аналізованого концепту. Схарактеризовано ...
  • Балтремус, В. Є. (Наукові записки ВДПУ, 2015)
    В статті репрезентуються та аналізуються технології соціалізації учнів демократичних шкіл. Насамперед представлена базова інформація щодо особливостей роботи демократичних шкіл, а саме: особливості організації ...
  • Дудник, О. М.; Кукуруза, Ю. В.; Слободянюк, Л. Ф. (2017)
    Навчальний посібник розроблено для студентів-іноземців, що мають на меті вдосконалити навички повсякденного спілкування в україномовному середовищі. Посібник містить 6 розділів, що наповнені різними видами завдань, ...
  • Краєвська, Г. П. (2016)
    Навчальний посібник адресовано студентам, що вивчають українську мову (за професійним спрямуванням). Мета посібника – ознайомити студентів-медиків із видами та формами фахового спілкування. Навчити оперувати медичною ...
  • Василенко, Г.; Полиця, Т. (ВНМУ ім. М. І. Пирогова, 2020)
  • Поліщук, Л. М.; Панченко, С. В. (2014)
    Даний словник рекомендується для використання іноземцями, які починають вивчення української мови, як додаток до навчального посібника з української мови «Крокуємо разом». Словник складається з 18 кроків, які ...
  • Полиця, Т. Д.; Абу Снейне, С. (2019)
    У роботі розглядається питання пріоритетності використання функціонально-комунікативного підходу у навчанні іноземців української мови.