Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Шевчук, Т. І. | uk |
dc.date.accessioned | 2021-05-19T11:08:35Z | |
dc.date.available | 2021-05-19T11:08:35Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Шевчук Т. І. Застосування інноваційних психолого-педагогічних технологій при підготовці медичних психологів / Т. І. Шевчук // Scientific and pedagogic intership “Pedagogical and psychological education as a component of the education system in Ukraine and EU countries” : Intership proceedings, 25 march - 5 april, 2019. - Wloclawek (Republic of Poland), 2019. - P. 99-102. | uk, en |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/5251 | |
dc.description.abstract | В умовах зростання психогенних, психо- та нейросоматичних захворювань потреба в кваліфікованих медичних психологах є актуальною. Звідси випливає важливість інтеграції вищої медичної освіти в Україні до європейських стандартів з метою підвищення якості підготовки майбутніх медичних психологів. Значно підвищує рівень професійної підготовки психологів використання інноваційних методів інтерактивного проблемного навчання, яке розвиває у студентів мислення, творчі здібності, формує високі соціально-адаптаційні можливості, стимулює навчально-пізнавальну діяльність та самостійність у розв’язанні різних практичних задач. До основних інноваційних технологій можна віднести особистісно-орієнтовані, міждисциплінарні, групові тощо. якісна підготовка майбутніх медичних психологів досягається правильною організацією навчального процесу з використанням новітніх психолого-педагогічних методів і технологій, спрямуванням на майбутню практичну діяльність, вихованням морально-етичних та деонтологічних норм поведінки | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.subject | медичні психологи | uk_UA |
dc.subject | медична біологія | uk_UA |
dc.subject | інноваційні технології | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.title | Застосування інноваційних психолого-педагогічних технологій при підготовці медичних психологів | uk_UA |
dc.type | Article | en |