Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Фомін, О. О. | uk |
dc.contributor.author | Конопліцький, В. С. | uk |
dc.date.accessioned | 2021-03-29T11:21:29Z | |
dc.date.available | 2021-03-29T11:21:29Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Фомін О. О. Професійне «вигорання» науково-педагогічних працівників клінічних кафедр хірургічного профілю в умовах КМСОНП / О. О. Фомін, B. C. Конопліцький // Шляхи удосконалення навчального процесу і необхідність впровадження нових підходів у роботі кафедр медичного університету у сучасних умовах : тези доп. навч.-метод. конф., (Вінниця, 26 лют. 2014 р.). – Вінниця, 2014. – С. 251-253. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/5208 | |
dc.description.abstract | У зв’язку із збільшенням педагогічного навантаження на науково- педагогічний кадри клінічних кафедр хірургічного профілю при організації навчального процесу за кредитно-модульним принципом та недостатньо чітко регламентованим об’ємом клінічної діяльності, виникають передумови до розвитку у них феномену професійного «вигорання». Попередження виникнення та розвитку даного синдрому має полягати в площині як індивідуальних профілактичних заходів, так і чіткого визначення змісту клінічної роботи, що має знайти відображення в оновленому Положенні про клінічну лікарню. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.subject | клінічна робота | uk_UA |
dc.subject | професійне вигорання | uk_UA |
dc.title | Професійне «вигорання» науково-педагогічних працівників клінічних кафедр хірургічного профілю в умовах КМСОНП | uk_UA |
dc.type | Article | en |