dc.contributor.author |
Фомін, О. О. |
uk |
dc.contributor.author |
Конопліцький, В. С. |
uk |
dc.date.accessioned |
2021-03-29T11:21:29Z |
|
dc.date.available |
2021-03-29T11:21:29Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.citation |
Фомін О. О. Професійне «вигорання» науково-педагогічних працівників клінічних кафедр хірургічного профілю в умовах КМСОНП / О. О. Фомін, B. C. Конопліцький // Шляхи удосконалення навчального процесу і необхідність впровадження нових підходів у роботі кафедр медичного університету у сучасних умовах : тези доп. навч.-метод. конф., (Вінниця, 26 лют. 2014 р.). – Вінниця, 2014. – С. 251-253. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/5208 |
|
dc.description.abstract |
У зв’язку із збільшенням педагогічного навантаження на науково- педагогічний кадри клінічних кафедр хірургічного профілю при організації навчального процесу за кредитно-модульним принципом та недостатньо чітко регламентованим об’ємом клінічної діяльності, виникають передумови до розвитку у них феномену професійного «вигорання». Попередження виникнення та розвитку даного синдрому має полягати в площині як індивідуальних профілактичних заходів, так і чіткого визначення змісту клінічної роботи, що має знайти відображення в оновленому Положенні про клінічну лікарню. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.subject |
клінічна робота |
uk_UA |
dc.subject |
професійне вигорання |
uk_UA |
dc.title |
Професійне «вигорання» науково-педагогічних працівників клінічних кафедр хірургічного профілю в умовах КМСОНП |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |