Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Професійно-орієнтована комуніативна підготовка майбутніх лікарів у медичних закладах вищої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Калашнік, Н. uk
dc.contributor.author Логутіна, Н. uk
dc.date.accessioned 2021-01-25T20:20:06Z
dc.date.available 2021-01-25T20:20:06Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Калашнік Н. В. Професійно-орієнтована комунікативна підготовка майбутніх лікарів у медичних закладах вищої оcвіти / Калашнік Н. В., Логутіна Н. В. // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. - Київ ; Вінниця : Планер, 2019. - Вип. 54. - С.105-109. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/5064
dc.description.abstract З кожним роком зміни, які відбуваються в сучасному закладі вищої освіти (ЗВО), висувають значно вищі вимоги до професійної культури лікаря. Зокрема, професійна культура студента-медика майбутнього лікаря як сукупність практичних і духовних надбань, що визначають якість його професійної діяльності, тісно пов’язана з його інтелектуальною, загальною педагогічною та психологічною, методичною та інформаційною, теоретичною, практичною діяльністю, мовною та моральною культурою. Така освіта забезпечить можливість адаптації спеціаліста до динамічної зміни умов, підвищення кваліфікації, зміни професії і конкурентоспроможності на ринку праці. На перший план виступає не лише певний набір знань та вмінь, які повинен засвоїти майбутній медик, а й отримання ним необхідного базисного комплексу основної інформації та навичок, сформована готовність до самостійного дослідження та розвитку, впровадження нових технік та методик, тобто сформована професійна компетентність. Таким чином досягається ще й надзвичайна гнучкість фахівця, адже не зупиняючись в статичному положенні, рухаючись у різноманітних напрямках, можливості адаптації молодого працівника до ситуації в медицині стають майже безмежними. Виходячи з дослідження видно, що підготовка майбутнього медика реалізується в освітньому просторі, що формується як перетин особистісно-значущого, ціннісного, культурного, комунікативного, діяльнісного, інформаційного просторів на основі компетентнісного підходу «вихідна (початкова) навченість можливості здібності готовність компетентність практична самостійна діяльність». uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.subject професійно-комунікативна підготовка uk_UA
dc.subject професійно орієнтована підготовка uk_UA
dc.subject суперечність uk_UA
dc.subject навчально-дослідницька діяльність uk_UA
dc.subject професійна іншомовна підготовка uk_UA
dc.title Професійно-орієнтована комуніативна підготовка майбутніх лікарів у медичних закладах вищої освіти uk_UA
dc.type Article en


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис

Статистика