Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Калашнік, Н. | uk |
dc.contributor.author | Логутіна, Н. | uk |
dc.date.accessioned | 2021-01-25T20:20:06Z | |
dc.date.available | 2021-01-25T20:20:06Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Калашнік Н. В. Професійно-орієнтована комунікативна підготовка майбутніх лікарів у медичних закладах вищої оcвіти / Калашнік Н. В., Логутіна Н. В. // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. - Київ ; Вінниця : Планер, 2019. - Вип. 54. - С.105-109. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/5064 | |
dc.description.abstract | З кожним роком зміни, які відбуваються в сучасному закладі вищої освіти (ЗВО), висувають значно вищі вимоги до професійної культури лікаря. Зокрема, професійна культура студента-медика майбутнього лікаря як сукупність практичних і духовних надбань, що визначають якість його професійної діяльності, тісно пов’язана з його інтелектуальною, загальною педагогічною та психологічною, методичною та інформаційною, теоретичною, практичною діяльністю, мовною та моральною культурою. Така освіта забезпечить можливість адаптації спеціаліста до динамічної зміни умов, підвищення кваліфікації, зміни професії і конкурентоспроможності на ринку праці. На перший план виступає не лише певний набір знань та вмінь, які повинен засвоїти майбутній медик, а й отримання ним необхідного базисного комплексу основної інформації та навичок, сформована готовність до самостійного дослідження та розвитку, впровадження нових технік та методик, тобто сформована професійна компетентність. Таким чином досягається ще й надзвичайна гнучкість фахівця, адже не зупиняючись в статичному положенні, рухаючись у різноманітних напрямках, можливості адаптації молодого працівника до ситуації в медицині стають майже безмежними. Виходячи з дослідження видно, що підготовка майбутнього медика реалізується в освітньому просторі, що формується як перетин особистісно-значущого, ціннісного, культурного, комунікативного, діяльнісного, інформаційного просторів на основі компетентнісного підходу «вихідна (початкова) навченість можливості здібності готовність компетентність практична самостійна діяльність». | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.subject | професійно-комунікативна підготовка | uk_UA |
dc.subject | професійно орієнтована підготовка | uk_UA |
dc.subject | суперечність | uk_UA |
dc.subject | навчально-дослідницька діяльність | uk_UA |
dc.subject | професійна іншомовна підготовка | uk_UA |
dc.title | Професійно-орієнтована комуніативна підготовка майбутніх лікарів у медичних закладах вищої освіти | uk_UA |
dc.type | Article | en |