Abstract:
У сучасній вищій школі виникає нагальна необхідність розробити процедури управління освітнім процесом. Все частіше виникає питання об'єктивності контролю знань, умінь і навичок студентів. Для розробки уніфікованих процедур оцінювання знань студентів найбільш об’єктивним є тестування. Очевидна мета такого виду контролю усунути суб'єктивні аспекти оцінювання: емоційний та людський фактор. Як метод оцінювання, тести дають можливість застосовувати різні методологічні форми і зміст завдань, надійність і валідність результатів І виміру. Слово "тест" викликає в людей різні уявлення. Найчастіше ми зустрічаємося із спрощеним сприйняттям поняття "тест", як простий вибір однієї відповіді з декількох запропонованих до запитання. Інші вважають тест формою гри чи забави. Загалом, по цьому питанні немає єдності думок.