Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Метод "мозкового штурму" в міждисциплінарному контексті при вивченні теми "Хронічний рецидивуючий афтозний стоматит у дітей і підлітків. Етіологія. Патогенез. Клініка. Діагностика. Лікування"

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Руда, І. В. uk
dc.contributor.author Рудий, Ю. Й. uk
dc.contributor.author Башинська, О. І. uk
dc.contributor.author Ruda, I. V. en
dc.contributor.author Rudiy, Yu. Y. en
dc.contributor.author Bashinskaya, E. I. en
dc.date.accessioned 2017-03-10T11:32:18Z
dc.date.available 2017-03-10T11:32:18Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Руда І. В. Метод "мозкового штурму" в міждисциплінарному контексті при вивченні теми "Хронічний рецидивуючий афтозний стоматит у дітей і підлітків. Етіологія. Патогенез. Клініка. Діагностика. Лікування" / І. В. Руда, Ю. Й. Рудий, О. І. Башинська // Вісник Вінницького національного медичного університету. - 2015. - Т. 19, № 1. - С. 183-186. uk
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/503
dc.description.abstract В даній статті автори діляться досвідом використання активних методів навчання зокрема методу "мозкового штурму" при проведенні практичного заняття на тему: "Хронічний рецидивуючий афтозний стоматит у дітей і підлітків. Етіологія, патогенез, клініка, діагностика, лікування", що дозволяє привернути до активної пошукової і практичної діяльності максимальну кількість студентів і може використовуватись на різних етапах практичного заняття. Дана інноваційна технологія дозволить в майбутньому підвищити якість навчання студентів за рахунок об'ємного сприйняття проблеми, аналізу та синтезу при роботі з інформацією, колегіального підходу до вирішення клінічних задач та вміння працювати в професійній групі. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.relation.ispartof Вісник Вінницького національного медичного університету. Т. 19, № 1 : 183-186 uk
dc.subject інтерактивні методики навчання uk
dc.subject "мозковий штурм" uk
dc.subject дитяча терапевтична стоматологія uk
dc.subject стоматит uk
dc.subject интерактивные методики обучения ru
dc.subject interactive methods en
dc.subject "brainstorming" en
dc.subject pediatric therapeutic dentistry en
dc.subject stomatitis en
dc.title Метод "мозкового штурму" в міждисциплінарному контексті при вивченні теми "Хронічний рецидивуючий афтозний стоматит у дітей і підлітків. Етіологія. Патогенез. Клініка. Діагностика. Лікування" uk
dc.type Article en


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис

Статистика