Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дудікова, Л. | |
dc.date.accessioned | 2020-06-24T09:25:42Z | |
dc.date.available | 2020-06-24T09:25:42Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Дудікова Л. В. Результати педагогічного експерименту з формування у майбутніх лікарів професійно-етичної компетентності в медичних університетах / Дудікова Л. В. // Вісн. Нац. акад. держ. прикордонної служби України. Сер. Педагогіка : Електрон. фах. наук. вид. - 2018. - № 2. - URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadped_2018_2_9. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/4577 | |
dc.description.abstract | У статті охарактеризовано результати експериментальної перевірки концепції, технології та педагогічних умов формування професійно-етичної компетентності майбутніх лікарів. Автор висвітлює послідовність педагогічних впливів, заходів, практик та засобів, що дозволили досягти мети – сформувати необхідний рівень професійно-етичної компетентності майбутніх лікарів в освітньому процесі. Йдеться про реалізацію, насамперед технології формування професійно-етичної компетентності майбутніх лікарів, яка побудована з урахуванням концептуальних положень методологічного і теоретичного концептів. Технологія передбачає поетапний, систематичний вплив на всі компоненти педагогічного процесу (цільовий, змістовий, діяльнісний, результативний та ресурсний) та враховує особливості професійної підготовки студентів у медичних закладах вищої освіти, стадії послідовних змін у мисленні студентів під час навчання, специфіку розвитку студентів і становлення як майбутніх лікарів на різних курсах навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.subject | лікар | uk_UA |
dc.subject | педагогічні умови | uk_UA |
dc.subject | технологія | uk_UA |
dc.subject | експеримент | uk_UA |
dc.subject | методичні рекомендації | uk_UA |
dc.title | Результати педагогічного експерименту з формування у майбутніх лікарів професійно-етичної компетентності в медичних університетах | uk_UA |
dc.type | Article | en |