Аннотации:
В ході проведених досліджень визначені особливості формування показників функціонального стану зорової сенсорної системи та зорово рухової координації сучасних студентів. Виявлено, що найкращі, виходячи із адаптаційно значущих по зицій, значення критичної частоти злиття світлових миготінь, які чітко та адекватно визначають особливості функціонального стану зорової сенсорної системи, реєстру ються серед студентів випускників і студенток випускниць, найгірші величини – се ред студентів третьокурсників і студенток першокурсниць. Водночас під час визна чення особливостей процесів формування характеристик соматосенсорного аналі затора слід відзначити, що найкращі показники щодо кількості дотиків в ході прове дення тремометрії властиві для студентів, які навчаються на 1 му курсі, і студенток, які навчаються на 3 му курсі, найгірші – для студентів, які навчаються на 6 му курсі, і студенток, які навчаються на 1 му курсі, найкращі показники інтегрального показ ника координації рухів – для студентів і студенток, які навчаються на 3 му курсі, найгірші – відповідно для студентів, які навчаються на 6 курсі, і студенток, які навча ються на 1 му курсі.