dc.contributor.author |
Йолтухівський, М.В. |
|
dc.contributor.author |
Лойко, Л.С. |
|
dc.contributor.author |
Тисевич, Т. В. |
|
dc.date.accessioned |
2020-01-31T10:28:35Z |
|
dc.date.available |
2020-01-31T10:28:35Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
Критерії визначення адаптаційного потенціалу студентів вищих медичних закладів / Йолтухівський М.В., Лойко Л.С., Тисевич, Т. В. // Медична освіта.-2017.- Т. 24, №4.- С.39-43. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/4310 |
|
dc.description.abstract |
У статті актуалізується значення адаптаційного потенціалу студентів вищих медичних закладів у процесі їх фахової підготовки. Визначаються критерії адаптаційного потенціалу студентів, відповідно до вікових особливостей. Встановлено, що основні механізми формування адаптаційного потенціалу на рівні організму це: 1) біохімічні - проявляються у внутрішньоклітинних процесах, як, наприклад, зміна роботи ферментів або зміна їх кількості; 2) фізіологічні - наприклад, посилення потовиділення при підвищенні температури; 3) морфофункціональні - особливості будови і функцій організму, пов’язані зі способом життя; 4) поведінкові - наприклад, створення комфортних умов проживання і т.д.; 5) онтогенетичні - прискорення або уповільнення індивідуального розвитку, що сприяють виживанню при зміні умов. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.publisher |
Медична освіта |
uk_UA |
dc.subject |
адаптація |
uk_UA |
dc.subject |
адаптаційний потенціал |
uk_UA |
dc.subject |
фізіологічні особливості юнацького віку. |
uk_UA |
dc.title |
Критерії визначення адаптаційного потенціалу студентів вищих медичних закладів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |