dc.contributor.author | Шевчук, Т. І. | uk |
dc.date.accessioned | 2020-01-17T14:17:01Z | |
dc.date.available | 2020-01-17T14:17:01Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Шевчук Т. І. Проблеми професійної орієнтації студентів у вищій медичній школі / Т. І. Шевчук // International scientific conference “Modernization of educational system: world trends and national peculiarities”, Conference Proceedings, February 23rd. - Kaunas : Baltija Publishing, 2018. - P. 88–91. | uk, en |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/4282 | |
dc.description.abstract | Основними факторами, що визначають професійну орієнтацію студентів на початкових етапах навчання у медичному закладі, є удосконалення всіх ланок навчально-педагогічного процесу; викладач повинен вміти захопити студента предметом, привернути увагу до самостійної роботи, зацікавити в результатах, сформувати у студентівзацікавленість до набуття нових знань і навичок. Процес становлення майбутнього лікаря в умовах реформування інформаційно-освітнього простору залежить від системи профорієнтації, яка має бути направлена не лише на здобуття знань, вмінь та навичок, а також і на особистісний розвиток студентів, формування мотивованого, конкурентноздатного, кваліфікованого спеціаліста. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.subject | професійна орієнтація | uk_UA |
dc.subject | студенти-медики | uk_UA |
dc.subject | вища медична школа | uk_UA |
dc.subject | професійні вміння | uk_UA |
dc.title | Проблеми професійної орієнтації студентів у вищій медичній школі | uk_UA |
dc.type | Article | en |