Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сергета, І. В. | uk |
dc.contributor.author | Краснова, Л. І. | uk |
dc.contributor.author | Браткова, О. Ю. | uk |
dc.contributor.author | Ваколюк, Л. М. | uk |
dc.date.accessioned | 2020-01-16T12:10:52Z | |
dc.date.available | 2020-01-16T12:10:52Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Вінницька наукова гігєнічна школа: історія становлення та сьогодення / І. В. Сергета, Л. І. Краснова, О. Ю. Браткова, Л. М. Ваколюк // Історія медичної науки, практики та освіти : зб. статей та тез наук.-практ. конф., Київ, 26-27 квіт. 2018 р. - Київ, 2018. - С. 413-420. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/4267 | |
dc.description.abstract | Останнім часом в центрі уваги наукових розробок Вінницької гігієнічної школи перебувають проблеми університетської гігієни: здійснена гігієнічна оцінка особливостей організації навчального процесу в сучасних вищих навчальних закладах в умовах використання різних систем (заліково-семестрова, кредитно-модульна тощо) навчання, виявлені особливості навчальної адаптації дівчат і юнаків, науково-обґрунтовані програми психофізіологічного впливу на організм та психогігієнічної корекції процесів формування особливостей особистості студентів, проведена професіографічна оцінка трудового процесу та науково обґрунтовані психофізіограми і психограми професійної діяльності за основними стоматологічними спеціальностями, встановлені індивідуально-значущі фактори ризику розвитку імовірних відхилень від природного перебігу процесів професійного становлення і обґрунтовані провідні напрямки використання засобів психогігієнічної корекції наявних відхилень у структурі психофізіологічного стану організму і особливостей особистості студентства як важливої складової здоров’язберігаючих технологій, здійснена фізіолого-гігієнічна оцінка рухової активності студентів та визначені ефективні шляхи її оптимізації, проведена комплексна оцінка якості життя дівчат і юнаків, які навчаються в умовах сучасних навчальних закладів, визначені шляхи формування адекватного до вимог сьогодення превентивного освітнього простору та адекватних до сучасних вимог здоров’язберігаючих компетенцій учнівської і студентської молоді. | uk |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk |
dc.subject | наукова гігієнічна школа | uk |
dc.subject | історія | uk |
dc.title | Вінницька наукова гігєнічна школа: історія становлення та сьогодення | uk |
dc.type | Article | en |