Короткий опис (реферат):
Останнім часом в центрі уваги наукових розробок Вінницької гігієнічної школи перебувають проблеми університетської гігієни: здійснена гігієнічна оцінка особливостей організації навчального процесу в сучасних вищих навчальних закладах в умовах використання різних систем (заліково-семестрова, кредитно-модульна тощо) навчання, виявлені особливості навчальної адаптації дівчат і юнаків, науково-обґрунтовані програми психофізіологічного впливу на організм та психогігієнічної корекції процесів формування особливостей особистості студентів, проведена професіографічна оцінка трудового процесу та науково обґрунтовані психофізіограми і психограми професійної діяльності за основними стоматологічними спеціальностями, встановлені індивідуально-значущі фактори ризику розвитку імовірних відхилень від природного перебігу процесів професійного становлення і обґрунтовані провідні напрямки використання засобів психогігієнічної корекції наявних відхилень у структурі психофізіологічного стану організму і особливостей особистості студентства як важливої складової здоров’язберігаючих технологій, здійснена фізіолого-гігієнічна оцінка рухової активності студентів та визначені ефективні шляхи її оптимізації, проведена комплексна оцінка якості життя дівчат і юнаків, які навчаються в умовах сучасних навчальних закладів, визначені шляхи формування адекватного до вимог сьогодення превентивного освітнього простору та адекватних до сучасних вимог здоров’язберігаючих компетенцій учнівської і студентської молоді.