Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сергета, І. В. | uk |
dc.contributor.author | Панчук, О. Ю. | uk |
dc.contributor.author | Тимощук, О. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2020-01-13T13:09:58Z | |
dc.date.available | 2020-01-13T13:09:58Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Сергета І. В. Особливості процесів розвитку провідних психофізіологічних функцій організму студентів на різних етапах навчання / І. В. Сергета, О. Ю. Панчук, О. В. Тимощук // Матеріали наук.-практ. конф. «Довкілля і здоров’я», Тернопіль, 26–27 квіт. 2018 р. - Тернопіль, 2018. - С. 99-100. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/4256 | |
dc.description.abstract | В ході проведених досліджень визначені особливості процесів формування показників функціонального стану вищої нервової діяльності, уваги, зорової сенсорної системи, а також критеріальних характеристик якості життя студентів в динаміці навчального процесу у вищому навчальному закладі. | uk |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk |
dc.subject | психофізіологічні функції | uk |
dc.subject | студенти | uk |
dc.subject | різні етапи навчання | uk |
dc.title | Особливості процесів розвитку провідних психофізіологічних функцій організму студентів на різних етапах навчання | uk |
dc.type | Thesis | en |