dc.contributor.author |
Сергета, І. В. |
uk |
dc.contributor.author |
Панчук, О. Ю. |
uk |
dc.contributor.author |
Тимощук, О. В. |
uk |
dc.date.accessioned |
2020-01-13T13:09:58Z |
|
dc.date.available |
2020-01-13T13:09:58Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Сергета І. В. Особливості процесів розвитку провідних психофізіологічних функцій організму студентів на різних етапах навчання / І. В. Сергета, О. Ю. Панчук, О. В. Тимощук // Матеріали наук.-практ. конф. «Довкілля і здоров’я», Тернопіль, 26–27 квіт. 2018 р. - Тернопіль, 2018. - С. 99-100. |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/4256 |
|
dc.description.abstract |
В ході проведених досліджень визначені особливості процесів формування показників функціонального стану вищої нервової діяльності, уваги, зорової сенсорної системи, а також критеріальних характеристик якості життя студентів в динаміці навчального процесу у вищому навчальному закладі. |
uk |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk |
dc.subject |
психофізіологічні функції |
uk |
dc.subject |
студенти |
uk |
dc.subject |
різні етапи навчання |
uk |
dc.title |
Особливості процесів розвитку провідних психофізіологічних функцій організму студентів на різних етапах навчання |
uk |
dc.type |
Thesis |
en |