Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Шпакова, Н. А. | uk |
dc.contributor.author | Скорук, Р. В. | uk |
dc.contributor.author | Булько, І. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2019-12-18T11:13:57Z | |
dc.date.available | 2019-12-18T11:13:57Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Шпакова Н. А. Інноваційні методики проведення практичних занять з предмету «Анатомія людини» / Н. А. Шпакова, Р. В. Скорук, І. В. Булько // Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти: національний досвід та світовий вимір : тези доп. навч.-метод. конф., 7 лют. 2019 р. - Вінниця, 2019. - С. 236-238. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/4211 | |
dc.description.abstract | Ознайомлення та вивчення дисципліни «Анатомія людини» збігається і першим роком перебування студента в медичному університеті. Від рівня та його можливостей адаптації залежить успіх навчальної діяльності до новою освітнього середовища. Особливістю методики викладання базової медичної дисципліни «Анатомія людини» є необхідність оптимізації процесу викладання шляхом розробки новітніх форм роботи та консультування студента. Перехід від екстенсивно-інформаційного до інтенсивно-фундаментального навчання потребує принципової зміни застарілих навчальних методик, перебудови взаємовідносин викладача і студента. Обов’язковим в учбовому процесі є використання тестових завдань, розв’язування ситуаційних задач. Практичні навички повинні удосконалюватися шляхом демонстрації органів людини на вологих препаратах та їх структур на муляжах. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.subject | студент | uk_UA |
dc.subject | методика | uk_UA |
dc.subject | учбовий процес | uk_UA |
dc.title | Інноваційні методики проведення практичних занять з предмету «Анатомія людини» | uk_UA |
dc.type | Article | en |