Abstract:
Ознайомлення та вивчення дисципліни «Анатомія людини» збігається і першим роком перебування студента в медичному університеті. Від рівня та його можливостей адаптації залежить успіх навчальної діяльності до новою освітнього середовища. Особливістю методики викладання базової медичної дисципліни «Анатомія людини» є необхідність оптимізації процесу викладання шляхом розробки новітніх форм роботи та консультування студента. Перехід від екстенсивно-інформаційного до інтенсивно-фундаментального навчання потребує принципової зміни застарілих навчальних методик, перебудови взаємовідносин викладача і студента. Обов’язковим в учбовому процесі є використання тестових завдань, розв’язування ситуаційних задач. Практичні навички повинні удосконалюватися шляхом демонстрації органів людини на вологих препаратах та їх структур на муляжах.