dc.contributor.author |
Шпакова, Н. А. |
uk |
dc.contributor.author |
Скорук, Р. В. |
uk |
dc.contributor.author |
Булько, І. В. |
uk |
dc.date.accessioned |
2019-12-18T11:13:57Z |
|
dc.date.available |
2019-12-18T11:13:57Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Шпакова Н. А. Інноваційні методики проведення практичних занять з предмету «Анатомія людини» / Н. А. Шпакова, Р. В. Скорук, І. В. Булько // Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти: національний досвід та світовий вимір : тези доп. навч.-метод. конф., 7 лют. 2019 р. - Вінниця, 2019. - С. 236-238. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/4211 |
|
dc.description.abstract |
Ознайомлення та вивчення дисципліни «Анатомія людини» збігається і першим роком перебування студента в медичному університеті. Від рівня та його можливостей адаптації залежить успіх навчальної діяльності до новою освітнього середовища. Особливістю методики викладання базової медичної дисципліни «Анатомія людини» є необхідність оптимізації процесу викладання шляхом розробки новітніх форм роботи та консультування студента. Перехід від екстенсивно-інформаційного до інтенсивно-фундаментального навчання потребує принципової зміни застарілих навчальних методик, перебудови взаємовідносин викладача і студента. Обов’язковим в учбовому процесі є використання тестових завдань, розв’язування ситуаційних задач. Практичні навички повинні удосконалюватися шляхом демонстрації органів людини на вологих препаратах та їх структур на муляжах. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.subject |
студент |
uk_UA |
dc.subject |
методика |
uk_UA |
dc.subject |
учбовий процес |
uk_UA |
dc.title |
Інноваційні методики проведення практичних занять з предмету «Анатомія людини» |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |