Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Полеся, Т. Л. | uk |
dc.contributor.author | Мороз, В. М. | uk |
dc.contributor.author | Гумінський, Ю. Й. | uk |
dc.contributor.author | Фоміна, Л. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2019-10-01T15:11:55Z | |
dc.date.available | 2019-10-01T15:11:55Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Вирішення питань перспективи автономії медичних ВНЗ при впровадженні основних положень ЄКТС / Т. Л. Полеся, В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінський, Л. В. Фоміна // Наукові праці Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія". Сер. : Педагогіка. - 2013. - Вип. 203, Т. 215. - С. 43-46. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/4045 | |
dc.description.abstract | У зв’язку з європейською інтеграцією України та підписанням Болонської конвенції, із 2005 року у вищих навчальних закладах запроваджена кредитно-модульна система навчання. Із 2009 року для вищих навчальних закладів є обов’язковим запровадження основних положень європейської кредитно-трансферної системи (ЄКТС) та її ключових документів. Аналіз вад та переваг навчання при кредитно-модульної системі виявив протиріччя між основними вимогами ЄКТС та їх реалізацією. У зв’язку з коадаптацією національної системи освіти до вимог європейських стандартів у ВНМУ ім. М. І. Пирогова, запропоновані зміна підходів щодо організації навчального процесу у світлі кредитномодульної системи. | uk |
dc.subject | кредитно-модульна система навчання | uk |
dc.subject | кредитно-трансферна система | uk |
dc.subject | ECTS | uk |
dc.title | Вирішення питань перспективи автономії медичних ВНЗ при впровадженні основних положень ЄКТС | uk |
dc.type | Article | en |